Sur

Är jag fånig om jag blir obekväm och inte tycker att det känns helt okej när jag är på friskis & svettis och den manliga tränaren har med den här låten i sitt pass:



Utdrag från texten:

"Some girls they act retarded
Some girls are bout it bout it
I'm lookin for a girl that will do whatever the fuck
I say everday she be givin it up


Shake that ass for me, shake that ass for me
"

"I'm a menace, a dentist, an oral hygentist
Open your mouth for about four or five minutes
Take a little bit of this flouride with it
Swish but don't spit it, swallow and I'll finish
Yeah me and Nate d-o double g
Looking for a couple beitches with some double d's
Pop a little champagne and a couple E's
Slip it in her bubbuly, we finna finna have a party
"

Hela texten finns här.
ALLTSÅ VAFAN? Tror ni att folk hade tyckt att det var okej om det var samma text fast på svenska? Jag tror att han kommer undan med att ha med den enbart på grund av att den är på engelska och folk inte tänker på vad det är han egentigen sjunger.

JAG VILL INTE TRÄNA TILL EN LÅT SOM HANDLAR OM ATT FIXA FITTA (genom och slip E's in her bubbuly dessutom)! KRÄKS!

Kommentarer
Postat av: Maija

Uäh, gubbslyn D:

2012-02-11 @ 23:26:57
URL: http://bidabidii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0