Äsch det var väl inget

Bah ett studioprogram. Inget konstigt med det.



Lägg speciellt märket till hur jäääla snygga byten det är mellan kamerorna. Jääääääligt snyggt.

Igår kom det nya människor till skolan. Sydafrika-människor. Praktikant-människor. I vårt klassrum...

















va







...Det är trevligt

Jag vet inte om jag har skrivit om det tidigare, men tyvärr så är det här sista gången den här kursen kommer vara på Färnebo Folkhögskolas filial i Göteborg. Och ännu sorgligare är att 2013 läggs hela filialen ner.

Sista chansen att gå på skolan får ni i höst när min kurs slås ihop med Sydafrika-kursen till Reportage Sydafrika-kursen. Har ni möjlighet så TA CHANSEN. Det kommer bli fantastiskt, det är jag säker på. REKLAM REKLAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0