Gamla kompisar, nya kompisar

Okej, jag har inte åkt till Bryssel än. Men snart så. I mp3n har jag fixat gamla Pang Prego-avsnitt (för att verka rolig), och gamla Filosofiska rummet-avsnitt (för att verka svår). Så har jag alldeles för mycket godis med mig. Jag ser fram emot och åka buss faktiskt. Det är kul och åka buss. Förut tyckte jag att det var tråkigt. Jag var ung och dum. Ack.

MENSATTEH det jag skulle skriva om var att det var en gammal filosof här hos mig inatt. En gammal kompis som jag har känt i mer än två månader! Och fy sjutton vad skönt det kan vara med folk som man förstår sig på och som förstår sig på en. Det är så himla jättekul och träffa nya människor, men det tar så mycket på energin och försöka förstå, tolka och förklara sig hela tiden. Då kan det vara skönt att bara träffa nån man vet vart man har och kolla på lite kött på TV.

MEN NU ÅKER JAG PÅ RIKTIGT HEJDÅ!

Jag ska äta det här:

Maten mmm

För det gör man i Bryssel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0