ÄVENTYR

Igår skrev jag om vad jag INTE gjorde i Bryssel. Men vad gjorde vi där dådå?

(OBS OBS. Kan redan nu meddela att det inte kommer vara med några bilder på bröst i det här blogginlägget - Tyvärr!)

Tjänalitepengarhärdåva
Vi hängde lite på EU-parlamentet och fick veta att dom som tjänar mest här tjänar upp till 15 000 euro i månaden. Man kan köpa välli välli mycket godis för dom pengarna. Hoppas dom blir tjocka. Haha.

Sug in kunskapen!
Vi lyssnade ack så engagerat och entusiastiskt på föreläsningar av diverse byråkrater, och lekte lekar hos Jordens Vänner.

EU
Jag förstod vilken enorm organism EU är. Jag tänkte att det är lite som i en myrstack där alla myror jobbar för att bygga upp myrstacken, men ingen egentligen har någon aning om vad fan dom håller på med, för det är bara för stort för och fatta. MINDERVÄRDESKOMPLEX!

Dagens sanning
Sant faktiskt

Inte rakt
Det här är tillexempel inte rakt

Äta
Sen så var vi JÄTTEGLADA på hippa restauranger. Och gick lite vilse ibland. Åt molfrittes (fast det stavar nog inte så), drack fight club gojs, gick på bögklubb och mådde lite illa.

SEN GJORDE VI INGE MER

Bryssel får:
FYRA AV FEM TOAST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0