OMRÖSTNING

Jag tycker den här kursen är så jäkla rolig! Men den har fått mig att fundera mer än någonsin på vad jag ska göra med mitt liv. JAG ORKAR INTE FUNDERA MER!

Så jag tänkte så här. Kan inte bara någon annan bestämma åt mig? Så omröstning. Vad ska Tove Hjelm göra med sitt liv?
  1. Ascool person som jobbar med film för något jäkligt medvetet program, typ korrespondenterna eller kobra
  2. Miljökämpe som bah räddar världen
  3. Världens bästa barnboksförfattare
  4. Vild och galen, som bara driver runt och jobbar med vad som faller mig in, där det faller mig in
  5. Nån slags person som arbetar med kultur och arrangerar roliga grejer
  6. Flummig folkhögskolelärare
  7. Hemmafru
  8. Glassbildchaufför
Söker

HJÄLP ME!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vild och galen, som bara driver runt och jobbar med vad som faller mig in, där det faller mig in - tills du kommer på vad du vill göra.

2011-11-01 @ 22:37:25
URL: http://ettlivutanrut.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Jag tycker glassbildschaufför! Men jag vill veta mer om vad det innebär. Innebär det att man är som privatchaufför åt olika bilder på glass? Och varför?



Annars kan du bli världens bästa barnboksförfattare, det låter skoj! Kanske typ "Maximilians potta"!, det vore nåt det!

2011-11-19 @ 16:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0