Leka/studera

Idag klädde vi gran och ritade på skolan. Nuäräjuligen!

Topp tre asbra jullåtar:


3eplats:



För att den är så himla 80-tal och dom ser så roliga ut. Men framförallt för att den här bilden är så himla jättebra att ha på en fan-hemsida:

hoho

-Du Adolphson, vi måste fixa en ny bild och ha på vår hemsida.

-Åh, puh, vad jobbigt. Okej, men isåfall måste det vara nått modernt. Nått som säger "vi hänger med". men vad gillar kidsen nu för tiden då?

-Alltså jag såg ett asfräckt program på tv för ett tag sen, det var nått med rymden som utspelade sig i framtiden. Det kändes jäkligt fräscht tycker jag.

-JA! Det såg jag också! Så jävla coolt! Typ Star Trek tror jag det hette.

-JUSTE! Star Trek! Ahmen om vi försöker göra något som ser lite ut som det. Lite rymd, och coola ljus, och med sån blick i fjärran. Det gör vi! Pax och vara Patrik Stewart!

-Pax! Nej! Men fanrå...


2aplats:





För att man blir helt uppe i varv och vill hytta med näven. Svinbra när man börjar tappa orken med allt julgodisfixande, så slår man på den här och bara "LET'S DO THIS!". Plus för att kommentaren:"In Sweden, we play this song while watching Donald Duck on christmas. True story." ligger högst upp med 176 tummen upp.

PÅ FÖRSTA PLAAAATS:




För att den är så jäääädra pampig! Man vill ställa sig på en stol och skråla som jussi! Eller det kanske bara är jag. Jag vill det. Nu gör jag det. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0