Åh vilken bra reklam

I Borlänge finns det ett stort åbäke som heter Kupolen. Dit kan man gå och konsumera om man är sugen på det. Där finns det bland annat en affär som heter Jack & Jones. Dom driver nu en ny medlemskampanj, där man får lite träningtips och sånt på köpet. Här är en fin bild från kampanjen:

Härligt

Nu har jag en ack så trasig kamera så bilden är tagen med min mobilkamera, därför är det lite halvsuddigt. Men det står hur som helst "Get in shape for all the action you're gonna get". Om du köper Jack & Jones kläder kommer du få ligga jättemycket. Och i bakgrunden är det lite fina pedagogiska bilder på en tjej i olika ställningar med pilar mot sitt könsorgan, så du vet vad du kan förvänta dig.

Jag vet inte ens hur jag ska kommentera det här. Vilka män menar dom att det här ska vända sig till? Och vilka är kvinnorna de framställer? Det här är bland det mest sexistiska jag har sett. Jag är nästan imponerad.

Kommentarer
Postat av: Maija

Jag skulle ha velat se den där reklamen, fast istället för en tjej i advekata ställningar skulle det ha varit en karl. Mer homosex i våra skyltfönster!

2011-04-19 @ 21:19:59
URL: http://bidabidii.blogspot.com
Postat av: Maija

...och ber om ursäkt för det omotiverade kommatecknet och den ganska konstiga meningsuppbyggnaden.

2011-04-19 @ 21:21:26
URL: http://bidabidii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0