Anledningen till att jag är en jobbig person

Ni som känner mig kanske vet att jag är en sån där jobbig person. En sån där person som gärna är krånglig och åker till lusiga second hand-affärer istället för att åka till Kupolen. En sån där person som ger dig lite dåligt samvete när du vill handla på H&M. En sån där person som påpekar att man faktiskt kan laga mobiltelefonen, när det faktiskt kostar typ lika mycket som att köpa en ny. En sån där person som får en sur min när någon säger att de har "shopping" som hobby. Jag är en sån där glädjedödare. Och jag kräks nästan lite när jag tänker på det. Och jag ber så fruktsansvärt mycket om ursäkt för det, och lovar att se lite mindre sur ut nästa gång jag är en sån där jobbig person. Men varför är jag så då? Ja, här kommer alltså anledningen till att jag är en så jobbig person (Alltså inte filmen, utan det är som visas på filmen. Alltså budskapet. Ja. Nu är jag överpedagogisk också, fy vad jobbigt.):

THE STORY OF STUFF:
http://www.youtube.com/watch?v=gLBE5QAYXp8


(Och jag har fortfarande inte fattat hur man länkar till grejer så att det blir en sån där fin youtube-ruta, om nån vet hur man gör så säg till snälla, söta!)
Puss

Kommentarer
Postat av: Maija

Under youtubeklippen finns det en knapp som heter "bädda in", eller "embaded". Där hittar du koden som behövs för att få till en ruta. Det är bara att kopiera och klistra in, men gör det i html-mode, det måste iaf jag göra. :)

2011-01-15 @ 20:57:12
URL: http://bidabidii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0