Lena Nyman

Om jag hade fått välja att träffa vilken svensk kändis som helst så hade jag nog fram tills för två dagar sen valt Lena Nyman. Jag hade antagligen svettats, gråtit och skakat av nervositet, men det skulle ha varit fantastiskt. Det är ytterst få personer som jag verkligen KÄNNER en beundran för och ärligt kan säga är en förebild för mig. Sen jag såg "Nyfiket"-filmerna har Lena Nyman varit en av mina största, om inte den största, kvinnliga förebilden i mitt liv. Det är så sorgligt att hon bara blev 66år, hon hade kunnat ge så mycket mer. Jag vet inte vad jag ska skriva, mer än att jag är uppriktigt ledsen över att hon har gått bort. Och att jag känner mig lite rotlös.

Till alla som inte har sett "Jag är nyfiken - gul" och "Jag är nyfiken - blå": SE DOM NU!

Trailer till Jag är nyfiken – gul från rstvideos trailerarkiv.


Det är förresten demonstration för att stödja revolutionerna i nordafrika och mellanöstern idag i både Stockholm och Malmö. Alla som har möjlighet borde gå med och visa för de modiga demonstranterna att de har stöd världen över. Mer info om demonstrationen i Stockholm:
http://www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=193424417350596

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0