Julkalender för vuxna!

Nu är det första december!! Eftersom att jag bor i Göteborg så märks det inte. Här är det fortfarande oktober.

Men trots det så får man faktiskt kolla på julkalendern även här. Vilket jag gjorde i morse vid sjutiden, of course! Och till min stora glädje så finns det i år också en JULKALENDER FÖR VUXNA! En massa kortfilmer av dom helst fantastiska serietecknarna: Nina Hemmingsson, Martin Kellerman, Jan Stenmark, Liv Strömquist, Sara Granér och Ulf Lundkvist!


Och första luckan kom IDAG!

GOJUL!

JULENJULEN


Kommentarer
Postat av: josefin

Åh nej jag som trodde att DU skulle ha en julkalender med roliga luckor i den här fantastiska bloggen med kul grejer varje dag i 24 dagar I RAD åh snälla tove det är inte försent!!

2011-12-01 @ 23:28:53
Postat av: Tove

Det hade varit nått! Jag kanske gör! Ska se om jag kommer på nått. :)

2011-12-02 @ 11:41:40
URL: http://beharskadig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0