Hormoner

Det här är ett konstverk som jag har tillverkat som jag har döpt till "sorg, död, elände och kissobajs". Såhär känner jag idag.

fjsl

"Åh HERREGU vad har nu hänt som är så hemskt och tragiskt och jättejobbigt?!" kanske ni tänker nu (det kanske ni inte alls gör förresten, ni kanske tänker "Haha, där fick hon. Så går det när man syndar!" Vad vet jag.). Ingenting. DET ÄR JUST DET. Ingenting alls har hänt. Och ändå mår jag såhär. Jag har haft en helbra dag, bara latjat med barn på dagis, fått beröm, är bjuden på kalas och grejer. Anledningen till att jag mår såhär är med all sannolikhet mina satans hormoner. Jag hatar mina hormoner! Jag vill döda mina hormoner! VARFÖR?!

(/%&¤%¤(&T(/GT(&R%¤EDF!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0