Nätdejtar!

Jag har köpt ett nytt bak-plagg, så nu funderar jag på att bli hemmafru bara för och få använda det ofta. Jag har tränat lite på min nya identitet, så tänkte jag att jag kan kombinera mitt nyfunna jag med och hitta en man:

EXTRA, EXTRA! MYSIG TJEJ I SINA BÄSTA ÅR SÖKER KARL!

Namn:
Gerda Svensson
Ålder:
Giftasmogen (änka)
Favoritprogram: Ensam mamma söker
Favoritmat: Syltgrottor, köttfärslimpa
Favoritmusik: 50 cent, 2pac
Familj: Barn: Malte, ålder okänt
Intressen: Baka, laga mat, sy och sticka, ta hand om barn, kuvas, fnissa
Söker: Viljestark, matglad karl. Du ska gilla kroppsarbete. Vi kompletterar varandra. Är du den rätte för mig? Hör av dig!

Söker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0