Äsch

Jag hade egentligen tänkt skriva något om bomberiet i Stockholm i helgen, men jag blev trött i själen av och tänka på det. Så jag nöjer mig med och skriva: Grattis Sverigedemokraterna! Good for you!

Så istället så tänkte jag skriva att jag tycker att open office skrivprogram har jätteroliga stavningsförslag! Meningen "No matter where you go - everyone's connected" (Smygreklam för Serial Experiments Lain!) - Menar du: "O matte Therese yogi ho - embryons container" ?

En personlig favorit:
"Helveteseldar" - Menar du: "Heldagsutflykt"?

Helveteseldar

Det här måste vi göra om någon gång!

(Kul grej - när man söker på helveteseldar google så kommer det upp jättemycket bilder på sugarplum fairy. Lurt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0